Siirry sisältöön

Asiakaspalvelukeskus – ohjaus, neuvonta ja ajanvaraus

Soita meille, kun haluat apua tilanteesi arviointiin ja ohjausta palveluihimme. Avoinna arkisin klo 8-16 Asiakaspalvelukeskuksessa annamme yleistä ensivaiheen ohjausta ja neuvontaa. Tarkoituksena antaa tukea matalalla kynnyksellä arkeen ja hyvinvointiin liittyvissä asioissa, ensisijaisesti helppokäyttöisten digitaalisten kanavien kautta. Asiakas ohjataan eteenpäin, jos on tarvetta tarkemmalle selvittelylle.

Hoidon tarpeen arviointi voidaan tehdä puhelinpalveluna. Arvioinnissa selvitetään yhteydenoton syy, sairauden oireet ja niiden vaikeusaste sekä kiireellisyys yhteydenottajan kertomien esitietojen perusteella.

Omaolo on sosiaali-, terveyden- ja suun terveydenhuollon sähköinen palvelu- ja asiointikanava, joka tukee oma- ja itsehoitoa sekä ohjaa tarvittaessa tarkoituksenmukaisen avun piiriin.

Ennen kuin hakeudut päivystykseen, soita maksuttomaan numeroon 116117. Päivystysapu palvelee 24/7. Kun oma terveysasemasi on …