Siirry sisältöön

Digitaaliset palvelukanavamme

Voit tehdä oirearvioita, varata aikoja ja täyttää digitaalisia lomakkeita täällä:

Chat

Tämän sivun oikeassa reunassa näkyvästä pyöreästä chat-kuvakkeesta pääset hoidon tarpeen arvioinnin chattiin. Chatissa voit keskustella terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, saat ohjausta, neuvontaa ja arvion hoidon tarpeestasi. Palvelu toimii toistaiseksi vain tietyissä kunnissa.

Puhelinpalvelumme

Hoidon tarpeen arviointi

Soita meille, kun haluat apua terveydellisen tilanteesi arviointiin ja ohjausta palveluihimme.
Avoinna ma–to klo 8–15 ja pe 8–14 (Aukioloajoissa on kuntakohtaisia eroja).
Hoidon tarpeen arvioinnin puhelinnumero Kristiinankaupungissa on 06-218 6019.

Seniorilinja

Suora linja sinulle joka olet yli 65-vuotias ja haluat apua terveydellisen tilanteesi arviointiin tai ohjausta palveluihimme.

Avoinna ma–to klo 8–15 ja pe 8–14

Tekstiviestipalvelu

Kuulovammaisena voit käyttää kuulovammaisille tarkoitettua tekstiviestipalvelua. Voit asioida terveysasemilla lähettämällä tekstiviestin arkisin klo 8 – 16. Viestiisi vastataan mahdollisimman pian.

Varatun ajan peruminen

Terveyskeskukseen varatun ajan voi perua tekstiviestillä. Kirjoita nimi, paikkakunta, mikä aika perutaan ja tarvitsetko uuden ajan. Sähköiset varaukset perutaan sähköisen asioinnin kautta.

Hoidon tarpeen arvioinnin puhelinnumero Kristiinankaupungissa on 06 218 6019.

Soita numeroon  06 218 9000. Kuuntele nauhoitteelta ohjeet tarkasti. 

Vaihe 1. Valitse asiointikieli

  • Jos haluat palvelua ruotsin kielellä, paina 1.    
  • Jos haluat palvelua suomen kielellä, paina 2. 

Vaihe 2. Valitse asuinkuntasi

  • Vaasa tai Laihia paina 1  
  • Kruunupyy paina 2 
  • Pietarsaari, Luoto tai Pedersöre paina 3 
  • Uusikaarlepyy paina 4 
  • Mustasaari paina 5 
  • Vöyri tai Oravainen paina 6 
  • Närpiö paina 7 
  • Maalahti tai Korsnäs paina 8 
  • Kaskinen paina 9
  • Jos kotikuntasi on Kristiinankaupunki, pyydämme sinua soittamaan numeroon: 06 218 6019 tai voit olla vaihtoehtoisesti yhteydessä Selkämeren Terveyden digiterveysasemaan.

Vaihe 3. Odota puhelun yhdistymistä eteenpäin

Puhelusi yhdistyy kotikuntasi terveysasemalle. Seuraa kuulemiasi jatko-ohjeita.

Odotusajat hoidon tarpeen arviointiin

Ruuhkaisimmat ajat hoidon tarpeen arvioinnissa ovat aamuisin klo. 8–9 sekä lounasaikaan klo. 11–12.

Hoidon tarpeen arvioinnin puhelinpalvelu ja chat 1.10.2024. – 31.10.2024.

Keskimääräinen odotusaika 12 min 12 s
Pisin odotusaika 1h 43 min 50 s
Keskimääräinen takaisinsoiton vasteaika 3 h 25 min 32 s
Pisin takaisinsoiton odotusaika 24 h 31 min 16

Chat 364 kpl

Seniorilinja 1.10.2024. – 31.10.2024.

Keskimääräinen odotusaika 8 min 58 s
Pisin odotusaika 47 min 44 s

Päivitämme tiedot jonotusajoista kerran kuussa.

Digitaalinen asiointi

Koskeeko asiasi sosiaalihuoltoa?