Siirry sisältöön

asiakaspalaute

8.2.2024 Yleinen

Asiakkaiden kokemukset palveluistamme erittäin positiivisia

Pohjanmaan hyvinvointialueen asiakkaat antoivat palautetta vuonna 2023 yhteensä 21 454 kertaa. Asiakkaat antavat hyvinvointialueen palveluille erittäin hyvät arviot. Syksyn aikana hyvinvointialue on kehittänyt ja arvioinut palautteenantokanavia.
5.10.2022 Yleinen

Hyvinvointialueen asiakastyytyväisyys hyvällä tasolla

Pohjanmaan hyvinvointialueella on kerätty asiakaspalautetta heti vuoden alusta, kun organisaatio aloitti toimintansa. Asiakastyytyväisyyttä tarkastelevat mittarit osoittavat, että hyvinvointialueen palveluihin on oltu ensimmäisen toimintavuoden aikana tyytyväisiä. Hyvinvointialueella mitataan asiakastyytyväisyyttä muun muassa NPS–suosittelumittauksen avulla. Mittauksella tarkastellaan sitä, miten todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat saamaansa palvelua muille.