asiakaspalvelukeskus
Asiakaspalvelukeskus eli hoidon tarpeen arviointi palvelee torstaina 25.4.2024 rajoitetusti henkilökunnan kehittämispäivän vuoksi.
Vaasassa ja Laihialla voi nyt varata sähköisesti ajan hoidon tarpeen arviointiin. Soittoajan hoitajalle voi varata seuraavalle arkipäivälle.
Valtaosaan Pohjanmaan hyvinvointialueen sosiaali- ja terveyskeskuksista voi varata ajan hoitajan vastaanotolle verkkopalvelun kautta. Kesäkuussa sähköinen ajanvaraus laajeni Maalahteen ja Korsnäsiin.
Vaasan terveyskeskuksessa on purettu hoitojonoja kevään aikana iltavastaanotoilla. Pisimpään jonossa olleet ovat saaneet kutsun esimerkiksi luomenpoistoon tai astma-tutkimukseen ilta-aikaan.
Asiakaspalvelukeskuksessa työskentelevä sairaanhoitaja ja Omaolon pääkäyttäjä Mari Montin ottaa vastaan ja käsittelee asiakkaiden yhteydenottoja, jotka tulevat digipalvelu Omaolon kautta. Jos et vielä ole käyttänyt Omaoloa, Marin vastaukset yleisimpiin kysymyksiin Omaolosta auttavat sinut alkuun.
Pohjanmaan hyvinvointialue on avannut Seniorilinjan, joka on ikäihmisille tarkoitettu hoidon tarpeen arviointi ja neuvontanumero. Seniorilinja palvelee tällä hetkellä yli 65-vuotiaita vaasalaisia, vähäkyröläisiä ja laihialaisia.
Pohjanmaan hyvinvointialueen asiakaspalvelukeskuksen sekä suun terveydenhuollon puhelinpalveluissa saattaa ilmetä häiriöitä 10.-11. toukokuuta. Keskiviikkona otetaan käyttöön uusi puhelujärjestelmä ja Vaasan asiakaspalvelukeskuksen henkilöstö aloittaa työskentelyn myös uusissa tiloissa.
Vaasan, Laihian ja Vähänkyrön terveysasemien puhelinjärjestelmässä on ollut tiistaina häiriö.
Lähipäiville on ennustettu voimakasta hellettä. Kuumasta säästä ja helleaalloista voi aiheutua vakavia terveyshaittoja erityisesti ikääntyneille ja pitkäaikaissairauksista kärsiville.
Tiistaina aamulla havaittu häiriö asiakaspalvelukeskuksen Uudenkaarlepyyn puhelinliikenteessä on saatu korjattua ja puhelut toimivat jälleen normaalisti. …