Siirry sisältöön

asiakaspalvelukeskus

30.5.2023 Kotikäynti-asiakaslehti

Lopeta googlaaminen, mene Omaoloon!

Asiakaspalvelukeskuksessa työskentelevä sairaanhoitaja ja Omaolon pääkäyttäjä Mari Montin ottaa vastaan ja käsittelee asiakkaiden yhteydenottoja, jotka tulevat digipalvelu Omaolon kautta. Jos et vielä ole käyttänyt Omaoloa, Marin vastaukset yleisimpiin kysymyksiin Omaolosta auttavat sinut alkuun.
17.5.2023 Yleinen

Seniorilinja on nyt avattu Vaasassa ja Laihialla

Pohjanmaan hyvinvointialue on avannut Seniorilinjan, joka on ikäihmisille tarkoitettu hoidon tarpeen arviointi ja neuvontanumero. Seniorilinja palvelee tällä hetkellä yli 65-vuotiaita vaasalaisia, vähäkyröläisiä ja laihialaisia.