asiakaspalvelukeskus
Asiakaspalvelukeskuksessa työskentelevä sairaanhoitaja ja Omaolon pääkäyttäjä Mari Montin ottaa vastaan ja käsittelee asiakkaiden yhteydenottoja, jotka tulevat digipalvelu Omaolon kautta. Jos et vielä ole käyttänyt Omaoloa, Marin vastaukset yleisimpiin kysymyksiin Omaolosta auttavat sinut alkuun.
Pohjanmaan hyvinvointialue on avannut Seniorilinjan, joka on ikäihmisille tarkoitettu hoidon tarpeen arviointi ja neuvontanumero. Seniorilinja palvelee tällä hetkellä yli 65-vuotiaita vaasalaisia, vähäkyröläisiä ja laihialaisia.
Pohjanmaan hyvinvointialueen asiakaspalvelukeskuksen sekä suun terveydenhuollon puhelinpalveluissa saattaa ilmetä häiriöitä 10.-11. toukokuuta. Keskiviikkona otetaan käyttöön uusi puhelujärjestelmä ja Vaasan asiakaspalvelukeskuksen henkilöstö aloittaa työskentelyn myös uusissa tiloissa.
Vaasan, Laihian ja Vähänkyrön terveysasemien puhelinjärjestelmässä on ollut tiistaina häiriö.
Lähipäiville on ennustettu voimakasta hellettä. Kuumasta säästä ja helleaalloista voi aiheutua vakavia terveyshaittoja erityisesti ikääntyneille ja pitkäaikaissairauksista kärsiville.
Tiistaina aamulla havaittu häiriö asiakaspalvelukeskuksen Uudenkaarlepyyn puhelinliikenteessä on saatu korjattua ja puhelut toimivat jälleen normaalisti. …
Asiakaspalvelunumeroissa torstain aikana ilmenneet häiriöt saatiin korjattua perjantaina aamupäivällä. Häiriöiden syynä oli ongelma operaattorin järjestelmässä, …
Asiakaspalvelunumeroissamme on häiriöitä. Häiriöt johtuvat koko Suomen laajuisesta ongelmasta operaattorin järjestelmässä. Osa puheluista ei tule …
Pohjanmaan hyvinvointialueen keskitetty asiakaspalvelukeskus on ruuhkautunut ajoittain pahasti ja puhelinliikenne ei ole sujunut toivotulla tavalla. …
Asiakaspalvelukeskuksen puhelinpalveluissa oli torstaina aamulla tekninen vika, joka haittasi vaasalaisten asiakkaiden puheluiden välittymistä.